‹Tekstilkloss›, varierande storleik innafor ca 10x12x4 cm, ullbroderi, korssting på stramei, montert på trekloss.
‹Oppsamling› 2019-2021
‹Oppsamling›, ca 35cm x 45 x 30cm, tekstile restar, limt, knytt, hekla mm
‹DANS›, 2020
‹Dans›, 2020,kjolestoff, streng og brenneslerøter
‹Raudt gjerde›, 2018
Dette er eit gjerde; eit parkert gjerde. Det er mjuka opp med tekstil og det løyser seg opp i…
‹Kvit tilstand›, 2018
‹Kvit tilstand› (‹From the beginning to the end›), 2018, ca 40x35x10 cm, rundstrikka tråd, trepinner, strikket opp til ei form.
Rosa variosa 2017
Del av prosjektet ‹running stick› / ‹oppspilt› der tekstilvert stiva opp med trespiler…
‹Dialog› 1, 2 og 3
‹Dialog› 1, 2 og 3, 2016, a 20×20 cm, Silketrykk og broderi på lin.
Revir I,II,II og IV
Revir I, II, II og IV, Revir IV, kryssfiner, ullgarn,strikking og løvsaging.
Tråd III
‹Tråd III› , 2016, silketrykk på tekstil, bomullssateng.
Pixelbroderi, 2015
Strameibroderi basert på landskapsfoto og omforma gjennon teknikk og fargetone/-valørtilgang
‹Vinterskog›, ‹Under treet› og ‹Lysglimt›
Med utgangspunkt i eit foto (skog) som eg har ‹grovpiksla› og bearbeida i prosessen slik at tekstilen framstår som nonfigurativt, men som ein på avstand kan skimte utgangspunktet/skogen.
‹Small Talk›, 2014
‹Small Talk›, 2015, 20×30 cm, embroidery, patchwork seam, cotton canvas…
‹Oppspilt›, 2014
Tekstilprosjekt 2014
‹Resten›, 2013
Eg er opptatt av å bruke det materialet som ligg nær ved og som må takast stilling til; enten kaste eller bruke.
‹Inni mor sitt hode›, 2012
‹Inni mor mi sitt hode›, 2012, er en liten tekstil som handler om mi gamle mor sitt tap av dugleik.
‹Trådknyting›, 2012
Når du sit framfor ein haug med trådrestar og berre startar å knyte; tråd for tråd…
‹Broderi›, 2011
Broderi utført etter prikkmønsteret.
‹Tråd›, 2010
Det tekstile biletet ser tilsynelatande figurlaust ut, men etterkvart vil ein kunne oppfatte og tolke biletet slik at ein får ei fornemming om kva utgangspunktet er. – trådar på eit svart bord…
‹Dialog›, 2009
Dette er ei vidareføring av andre veggputer eg har laga tidlegare. Her har eg brukt meir eller mindre…
‹Trivselshagen›, Sandane, 2009
Utsmykking av ‹Trivselshagen›, Sandane, 2009. Veggputene har både ein dekorativ og ein lydabsorberande effekt.
‹Revir›, 2008
‹Revir› symboliserer det mannlege jaktinnstinkt og den kvinnlege omsorg.› Mazanti (DK)
‹Trekropp med klede› , 2005
Ein liten kommentar til samtida og verdiar i dag; fingertrim og tankespinn.
‹Figur til trøst›, 2005
Utgangspunkt er eit ullteppe og og dei assosiasjonane det gjev. Restar frå eit anna arbeid er her sydd saman til figurar. -til trøst…
‹Lampe med eit motiv›, 2005
Prosjekt ‹Trekropp med klede›. Her som lampe med motiv.
‹Tre kjolar og ei gardin›, 2005
Eg har alltid late meg inspirere av mi nære fortid og det som har hendt meg. Eg søkte kjolestoff, men har ikkje hatt mange sjølv… Dette er mor mi sine tre kjolestoff og eit gardinstoff frå same stad…
‹Frieri›, 2005
I verket «Frieri» har eg funne ei manneform og ei kvinneform og sett desse saman. -som eit ‹møte›…
‹Oppbevaring›, 2005
Oppbevaring av blomerankar klypt ut av eit ullteppe og oppbevart systematisk for å bevare forma. Og slik vart veggobjektet til…
‹Veggputer I›, 2005
This work is intended for public decorations. In addition to being a piece of decoration, it is intended as a sound absorbing object in the room/at the wall.
‹Sirkel og sirkel›, 2000
Tekstil vegginstallasjon vist på utstillinga «Zuid en noor, nord og sør», Dordrecht, Nederland 2000.
Bjørkås sykehjem, 1996
Utsmykking av kantine, Bjørkaas Sjukeheim, Oppegård kommune, 1996, 350×210 to lag, a 300×203 og med 50cm veksling, tekstiltrykk, bomull.
‹Mine striper›
‹Mine striper› vart stilt ut på Kunstnerforbundet, Oslo i 1997